Wij helpen u graag verder

Op deze pagina stellen wij u verschillende handleidingen en instructievideo’s beschikbaar om snel eenvoudig aan de slag te gaan met FaceTalk. Met deze documenten kunt u een virtueel groepsoverleg opzetten of een patiënt uitleggen hoe FaceTalk werkt.

Helpdesk

Mocht er nu toch iets niet goed verlopen, dan biedt de helpdesk van FaceTalk u op werkdagen van 8.30 tot 18.00 end-to-end support. De helpdesk wordt bemand door engineers die al jaren bezig zijn met support voor ziekenhuizen en zorginstellingen en zij weten hoe belangrijk het is dat uw probleem snel opgelost wordt.

Doordat de diensten van FaceTalk volledig in ons eigen datacenter draaien, kunnen onze support engineers direct op het dashboard kijken en de gehele communicatieketen overzien. Daarmee wordt het gemakkelijk de juiste diagnose te stellen.

Neem contact op met de helpdesk op 088 2050750 of stuur een e-mail naar helpdesk@facetalk.nl

Veelgestelde vragen

De FAQ geeft een overzicht van de vragen die ons het meest worden gesteld. Voor meer informatie kunt u ook kijken op de pagina Over FaceTalk. De vragen in de FAQ zijn in de volgende categorieën ingedeeld: algemeen; account; veiligheid & vertrouwelijkheid; technische aspecten & systeemeisen.

ALLE VEELGESTELDE VRAGEN

Up & running in 30 dagen

FaceTalk biedt u een programma om u in 30 dagen op weg te helpen met het gebruik van FaceTalk. Wilt u meer informatie hierover? Laat dan uw contactgegevens bij ons achter.

LAAT GEGEVENS ACHTER