FaceTalk GO

Op 15 november 2022 was het zover; de grote nieuwe release van FaceTalk! Met structurele verbeteringen om de workflow efficiënter te maken is FaceTalk opgefrist. Achter de schermen was er  hard gewerkt aan de integratie van een nieuwe video engine om het gebruikersgemak naar een hoger niveau te tillen. Op deze pagina vindt u de voordelen van de nieuwe release.

De voordelen

Geen apps meer nodig; gesprekken verlopen via de browser

Geen app-updates of installaties

Native functies van de browser, tablet of telefoon.

Testfunctie voor het controleren van beeld en geluid

Ook bij minder goede verbindingen nog uitstekend beeld en geluid

Automatisch centreren van de gesprekspartner

FaceTalk branding

Nederlandstalig

Geen losse applicatie, maar volledig geïntegreerd

Geen tussenstap om een naam in te vullen

Alle digitale kamers extra beveiligd

Snellere en betere hardware infrastructuur

Viacode.nl

FaceTalk is ook beschikbaar via viacode.nl. Van de behandelaar ontvangt u een code waarmee u gemakkelijk en veilig in kunt bellen in een gesprek. Hierdoor is het ook eenvoudig voor externe partijen om deel te nemen aan het gesprek.

Direct naar viacode.nl

Handleidingen

De nieuwe handleidingen voor FaceTalk GO kunt u downloaden via onderstaande links.

Koppelingen

HL7

Deze koppeling is bedoeld om extern afspraken te managen binnen FaceTalk. Het maakt gebruik van het HL7 standaard. Afspraken kunnen worden aangemaakt via het SIU S12 bericht, geüpdatet via SIU S13, SIU S14 en verwijderd via SIU S15.

SMS Notificatie

Deze koppeling zorgt ervoor dat patiënten/cliënten een herinnering krijgen van hun afspraak door middel van een SMS-bericht.

SMTP

Deze koppeling laat FaceTalk e-mails versturen via de e-mailserver van de klant. Hierbij kan de klant het afzender adres configureren met het eigen domein. De patiënt/cliënt ziet dan een uitnodigingsmail verschijnen van de behandelaar zelf i.p.v. van FaceTalk.

EPD Integratie

Deze koppeling laat klanten afspraken maken vanuit het Elektronisch Patiënten Dossier. Zo zijn meteen alle gegevens bekend en is de kans op fouten kleiner.

2FA

Two-factor-authenticator (2FA) zorgt voor een extra beveiliging voor het inloggen op de omgeving. De behandelaar moet via een extra optie (mobiel/e-mail) een code invoeren om in te loggen naast het gebruikelijke username & wachtwoord.

REST API

Deze koppeling laat klanten extern afspraken managen via een REST API.